0 סל 0.00

אין מוצרים בסל הקניות.

לחיפוש לחץ על מקש אנטר

דרמה דור לסוסים 1 ק”ג

242.00

תוסף מזון חדשני לסוסים מתגרדים והסובלים מתופעות אלרגיות שונות.

תוסף מזון לטיפול בסוסים עם בעיות אלרגיות כמו גרדת, נטייה לתפרחות עור עונתיות וכו’.המוצר מקטין את התגובה האלרגית על ידי ויסות רמות ההיסטמינים.

התוצאות הטובות ביותר בשימוש במוצר מתקבלות כאשר מתחילים את השימוש בו עם תחילת האביב. שימוש בתוסף מקטין את הצורך בתרופות שונות הניתנות סוסים מתגרדים ובכך להימנע מתופעות הלוואי של תרופות אלה

** מבצע – בקניית חמישה מוצרי דרמה דור לסוסים 1 ליטר ניתן להשתמש בקוד קופון “דרמהדור” להנחה.

מק"ט: 999 קטגוריות: ,

תיאור

תוסף המזון דרמה -דור מציע כלי נוסף ואפקטיבי להתמודדות עם תופעת אלרגיות בכלל וגרדת בפרט.

על ידי ויסות רמות ההיסטמינים התכשיר מקטין את התגובה האלרגית על ידי שימוש ברכיבים טבעיים כמו הקיורקטין (מקור צמחי), חומצה היאלרונית וחומצות שומן אומגה 3. האפקט המשולב של רכיבי המוצר גורם לשיפור משמעותי במצב העור של סוסים אלו. שימוש בתכשיר יכול להקטין את הצורך בתרופות שונות הניתנות לצורך ויסות האלרגיה ובכך להימנע מתופעות הלוואי האפשריות בתרופות אלה.

מאפייני התכשיר: עוזר לשמור על רמות היסטמין קבועות ובכך מקטין הרצון של הסוס לגרד, תומך בתפקוד מערכת החיסון הבריאה של הסוס, שומר על עור לח בריא ובעל מופע חיוני, עשיר ברכיבים נוגדי חמצון ובנוגדי דלקת המקטינים את הדלקת המתלווה לעור המגורד.
התוצאות הטובות ביותר בשימוש בתכשיר מתקבלות כאשר מתחילים את השימוש בו עם תחילת האביב – בחודש מרץ.

הסיבה לכך היא זו– ככל שהאלרגיה תהיה במצב פעיל ולתקופה ממושכת יותר, קח יידרש יותר זמן לתכשיר להשפיע. סוס ברמת אלרגיה קלה עד בינונית יראה שיפור תוך כ – 30 יום ואילו לסוס הסובל לתקופה ממושכת מאלרגיה קשה ייקח יותר זמן עד להשפעה חיובית וברורה.

השימוש המומלץ בתכשיר: לסוסים הנוטים להתגרד בקיץ: תחילת שימוש בדרמה-דור בחודשי מרץ – אפריל ולאורך האביב והקיץ וכך תתקבל התוצאה האופטימאלית. לסוסים הסובלים מאלרגיות כל השנה – יש להשתמש בדרמה-דור במשך כל השנה.
מינון: מתן 30 גרם ביום כתוסף למזון פעם ביום. במידה והטיפול נמשך מעבר ל-12 חודשים יש לעשות הפסקה של 60 יום ואז לחזור לטיפול השוטף. *

לדרמה-דור טעימות גבוהה ואין צורך לתת אותו עם משפרי טעם.

תכולה ב- 1 ק”ג: QUERCETIN 46620 מ”ג ג”מ 16650 SODIUM HYALURONATE ג”מ 33000 METHYLSULFONYLMETHANE (MSM) 33300 IU Vitamin E בתוספת סיבים תזונתיים,3 Omega ,6 Omega , חומרי טעם וריח.
גודל אריזה: 1 ק”ג.

מוצרים משודרגים

תפריט נגישות